۱۴۰۰ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

نابودی میهن بلاگ

این وبلاگ را زدم تا پروفایلی از خودم در اینترنت موجود باشد اما متاسفانه بیشتر خبرهاش شده از مرگ و نابودی وبلاگ ها . سعی می کنم از این پس بیشتر سراغ این وبلاگ بیایم و اخبار مربوط به تولد را هم منتشر کنم 😂. 

بستن میهن بلاگ ضربه بزرگی به وبلاگ نویس ها و فعالان مجازی وارد کرد، بیش از 500 هزار وبلاگ در این سکو ایجاد شده بود. عجیب اینکه خبر بسته شدن میهن بلاگ بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها نداشت. من 7 وبلاگ روی میهن بلاگ داشتم که همه آنها فنا شدند. گرچه پیش از بسته شدن اخطار آمده بود اما امکان برون ریزی وجود نداشت که اگر میداشت هم باز جبران خسارت نمی شد.

فیلتر شدن وردپرس، بلاگر یا همان بلاگ سپات و تلگرام ضربه های سنگین دیگری بسوی وبلاگ وبلاگ نویس ها بودند. بطور خلاصه می توان سرکوب و خفقان در فضای مجازی هم به اشکال گونان اعمال می شود.

 بهرحال امیدورام پیام تسلیت من را هم بپذیرید هرچند هیچ دردی را دوا نمی کند. در روزهای آینده مجدد این وبلاگ را بروز خواهم کرد و بخشهایی دیگر از فعالیتهایم را معرفی خواهم نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر